Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

mandag, september 25, 2006

Elna min
Der er godt nok hårdt at være væk fra dig så længe, men det er da en trøst at have www.elna.bloggar.is så man kan følge med i din dagligdag. Det er godt nok en noget mere kaotisk hjemmeside end storesøsters www.evaal.blogspot.com, som jo er let og tilgængelig.
I dag købte jeg flybilletter hjem. Billetten fra Ålborg til København bliver med "Sterling" og koster 157 DKR mens skatter og afgifter koste 293 DKR, jeg tror det er billigere end en togbillet. Jeg kommer torsdag den 26. oktober sent om aftenen, -og skal hentes i Keflavik ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

PIC ME, PIC ME!!!

7:09 PM  
Blogger Eva said...

puha... hvor er jeg glad for, at mit længdespringsbillede ikke blev valgt....

7:57 PM  

Send en kommentar

<< Home