Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

mandag, september 11, 2006

Ole M.R. Superbruger

Nu er det en aftale, at jeg kommer til at arbejde som radiografelev på MR scanneren en halv dag hver anden dag (der er dog ingen der gør mit lægearbejde, mens jeg er radiografelev).
Ole M.R. Superbruger og radiograf har styret scanneren her i Hjørring siden 1996. Han har svar på alle tænkelige spørgsmål; ikke bare hvad angår MRI-fysik, men også om f. eks. hundeopdragelse og slagtning af får. Det kunne være en ide at invitere ham til Island hvis vi får behov for mere applikation end Philips giver.

2 Comments:

Blogger Eva said...

Hejsa!!
Så er jeg tilbage til regnen og vinden, lidt rødere end jeg var i sidste uge og lidt flere fregner.

Din week-end lød dejlig - har I planlagt hvornår P&G kommer herop??

knus Eva

7:59 PM  
Blogger Jørgen said...

Hej Eva, velkommen hjem. Poul og Gitte kommer den sidste weekend i oktober og det gør jeg også. Jeg skal til at finde en flybillet til fredag den 27. okt.
Kv. J

10:09 PM  

Send en kommentar

<< Home