Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

torsdag, september 07, 2006

Brev til Domus

Nyt fra Danmark - I say this only once (in danish), so read carfully:
Alt fint her. Håber alt står godt til hos Jer og at I har noget at lave. Thorkell Bjarnarsoni "would you bee so kind to put me on your mailinglist again, somehow it will make me feel better!"
Ikke et ord om fodbold.
Røntgenafdelingen her i Hjørring er ved at indføre RIS-PACS. Der er D-day 13/9. Så skal alle lysskabe ud og skærme skal stille op overalt. Jeg læner mig tilbage og tænker tre år tilbage. Nordjyllands amt (syslu) har besluttet at lave deres egne RisPacs-system!!! "... say no more".
Jeg har været på MR scanneren de tre første dage. Der er roligt, men jeg er godt tilfreds med scanneren og arbejdsstationen og efterhånden får jeg jo nok noget erfaring i at bruge den.
Der var forskellige barne-sygdomme på scanneren her bl.a. var den air-conditioning (kølingen) som Philips foreslog til scanner-værelset her på Hjørring sygehus for lille og måtte hurtigt udskiftes til noget større. Maskinen overopvarmede og "frøs" derefter!
..og så en nyhed: Der bor udemærkede mennesker her i Danmark og jeg har fået en fin modtagelse. Lejligheden som jeg bor i får 1 *. Vejret her: 1/2 *.
Jeg har fået dansk GSM telefonnummer 0045 30 29 87 12. (Der er omstilling til nummeret fra mit gamle nummer).

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Halló danskur,
Gaman að fá að fylgjast með þér þarna í rokinu á norður Jótlandi.
Gangi þér vel að læra á MR tækið.
Bestu kveðjur úr vinnunni hér.
Arndís

11:57 AM  
Anonymous Anonym said...

Hæ Jörgen!!

Flott síða! Ekki láta þér leiðast í danaveldi hér er líka rok og rigning! Söknum þín :/
kv Gússý

12:50 PM  

Send en kommentar

<< Home