Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

onsdag, september 06, 2006

"Nypresset rød fransk frugtsaft"

Turen herned den gik fint. Keflavik lufthavn lignede slet ikke sig selv. På trods af mindst 10 flyafgange mellem kl. 7 og 8 gik man direkte hen til skranken uden stop.
Lang tid i afgangshallen som jo er blevet kæmpestor efter ombygningen.
Som sædvanligt var der en del kendte ansigter i afgangshallen. Jeg talte med Einar Thor som sammen med nogle andre ørenæsehals-læger skulle til Frankrig og smage på nypresset rød fransk frugtsaft, under overskriften "reflux".... ja, man skulle have været ørenæsehals-læge. Jeg brugte chancen til at fortælle Einar om mit ærinde i Danmark, så han havde lidt at sladre om med de andre læger i ventetiden (deres fly var forsinket).

.... så er det ellers i aften Island-Danmark. Jeg har kun tre kanaler på mit TV og ingen af dem viser fodbold. Heldigvis har kollega Peter forbarmet sig og inviteret mig hjem til sig.