Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

lørdag, september 16, 2006

Så ringer mobilen midt i middagsmaden...
.. en god dansk frikadelle på vej op i munden. Jeg trykkede på "reply", men kan ikke stoppe frikadellen. Nummeret Islandsk. Birna kollega fra Domus. Så gjør det ikke noget at have mad i munden.
"Hmmm, Jörgen..."
(Normalt på Island er det nok med et "hmmm" eller "jauuuu", men jeg er så høflig)
"Jaaa men da. ................Gudrún på vej til sin datter i Århus, ............... arrangere besøg hos Erik I Skejby? .......oktober."
"Hmmm.."
"...hvernig er Philipstækid?"
"Joo..." Jeg skulle jo helst ikke rose det for meget, så bliver folk skuffede når det kommer. Apparatet laver bare billeder ligesom det gamle, - bare pænere og hurtigere, men den her kæmpeomvæltning er det nu ikke. - Det er jo ikke ligesom første gang der kom MR i Domus.
"... det er nemt at bruge. Jeg har lavet mine første scanninger, no-problemo!"
Nu er frikadellen kommet ned
"... men den larmer. Der skal ikke spares på Rockwoollet når den bliver sat op ... og så danner den varme; - selv om pt. ingen tæppe har over sig er de våde af sved efter scanningen. Ventilation: +++. Hvordan har I det?"
"Gott, bless..."

2 Comments:

Blogger Jørgen said...

Hejsa!!

det ser rigtig godt ud med alle de nye billeder. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, at sætte dit billede ind på selve blogget, kun på den utrolig underlige måde som den er nu...... og teksten kommer overhovedet ikke som den skal..... skal jeg ikke bare tage det ud igen-
Knus Eva

7:09 PM  
Anonymous Anonym said...

billederne er helt vildt flotte .. jeg vil faa nogle af dig ;)

hejhej

12:08 PM  

Send en kommentar

<< Home