Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

tirsdag, september 12, 2006

Højst 6 bogstaver
Min datter Eva har ofte klaget over, at hendes fornavn er så kort. Det er da også rigtigt, at vi har kun brugt 11 bogstaver på vores tre pigers navne Eva/Sara/Elna. Ofte ville det lige være nok til ét almindeligt islandsk pigenavn.
Her på røntgenafdelingen i Hjørring er seks bogstaver nok til alle de mandlige lægenavne. Carsten overlæge og jeg har de længste navne, så kommer Peder og Steen (ovenikøbet med et extra e), så Finn og Poul og så Ole og Tom. Den kvindelig læge Annette skære sig så ud med med hele syv bogstaver.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hejsa ... Elna er et flot navn .. jeg kan godt lide det :) Det er specielt

jeg har lige spillet en kamp .. vi tapte men jeg er glad, det var en sjov kamp og sölv(?) er ok ;)

Savner dig mest ..
kram og kys elna

11:42 PM  
Anonymous Anonym said...

Það er greinilega mikið að gera hjá þér í vinnunni!!!
kveðja
Magnús

1:55 PM  
Blogger Eva said...

Jeg er glad for mit navn.... da jeg var lille önskede jeg bare, at I havde givet mig et navn mere for jeg blev altid spurgt um jeg "kun" hed Eva ("bara Eva")!!!
Knus!

5:34 PM  
Blogger Jørgen said...

ok, ok det er godt i er glade for navnene, piger. Og Magnús: Der er lige kommet en ældre version af EuroPacs her, .... s a y n o m o r e....

6:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Ok,Ok I rest my case:)
Hefuðu ekki ennþá símanúmerið hjá okkar manni í Þýskalandi!?
Annars allt í góðu hér, loksins vinnufriður!
Kær kveðja
Magnús

11:49 PM  

Send en kommentar

<< Home