Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

søndag, september 24, 2006


En klage
Før weekenden modtog jeg en klage over at den sidste notat var for kort - og at der var for langt imellem notater. -Jeg blev meget glad!
Der er var en rolig weekend og ikke meget at fortælle om. Højdepunktet var en god lang telefonsamtale med Nils Movin. Det er langt tid siden vi har talt sammen, så vi fik brugt alt det der var på hver vores respektive telefonkonti.
Jeg gider ikke at fortælle om hvad der er i køleskabet, så jeg vil sige et par ord om Hjørring sygehus:
Der er 421 senge, 25.000 årlige udskrifter, 100.000 ambulante pt, 10.000 operationer, 1600 ansatte deraf 165 læger. Der betalet over 500 mio DKR i løn mens andre udgifter er under 200 mio. og indtægter er 11 mio.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hvis du keder dig og har ikke noget at skrive om saa har jeg en idé..

skriv om mig :D jajajaja ;)

10:14 PM  
Anonymous Anonym said...

Go´dag Jörgen,
Þetta eru aldeilis fræðandi upplýsingar um Hjörring sjúkrahúsið. Þetta var einmitt það sem okkur vantaði.

Bestu kveðjur úr Domus

:o)

1:39 PM  

Send en kommentar

<< Home