Jørgen i Hjørring

"Jørgen i Hjørring" den ligger jo lige for...

torsdag, oktober 19, 2006

:)
Nu kører scanneren igen fint. Det går godt her. Alle venter spændte på fru Fredriksdottirs ankomst i næste uge. Jeg har haft travlt med at samle sammen på det jeg har lært her. I morgen ligger turen sydpå. Først til Birgit og familie i Mariager. (Der trues med golf lørdag). Så ligger turen til Ole og Anni i Lille Nor syd for Århus og søndag aften får jeg husly hos Nils og Inger i Lystrup. Der skal jeg bo de to dage jeg er i Skejby. I Skejby skal jeg møde Gudrun og vi skal se på deres MR skanner bl.a. håber vi at få at se MR-skanning af hjerter. Onsdag og torsdag tager vi så til Hjørring. Gudrun bliver alene i hjørring fredag, for jeg flyver HJEM torsdag aften...

1 Comments:

Blogger Eva said...

Go´ tur og hils!!

2:34 PM  

Send en kommentar

<< Home